Разбитото ми сърце #1

юни 22, 2016

Каня се да напиша това от седмица и половина и все не успявам, тъй като всеки божи ден имам нещо от рода на изпитване, защото учителите както всяка година се сещат, че работата им не е само в това да обвиняват телефоните ни за  така нареченото "затъпяване на сегашното поколение", а всъщност да пишат някакви оценки и най- вече да учат на нещо, но...

Това трябваше да бъде ревю на "Последната империя" от Брандън Сандърс , но вместо това ще изразя смущението и разбитото ми сърце относно новото сериалче, което започнах с толкова невинно намерение- да гледам нещо, което е изцяло излязло и ще ми задържи вниманието за седмица,две докато излязат обичайните ми любовчета. Да ама нее, този сериал ме издуха да му се не види. Още от момента на започване беше изключително интересен и факта, че приключи миналия месец ме кара да плача, защото искам 2 сезон СЕГА,ВЕДНАГА! Говоря за "Blind spot (Сляпо петно)". За тези, които не са го гледали състои се от 23 епизода, само 1 сезон и действието се развива около една жена намерена на Таймс Скуер в сак, гола, не помнеща нищо и покрита от глава до пети с татуировки като името на полицая на снимката е централно на гърба и.


 И от там се започва едно водене от татуировките и и залавяне на много издирвани хора, както и предодвратяване на много смъртни случаи. Сигурно ще си кажете "не е кой знае какво"  или "има много подобни такива, които звучат много по-интересни от това" мдаа и аз така реших като за пръв път чух за сериала, като в главата ми изникна образ на Реймънт Редингтън и Елизабет Кийн от  "The blacklist(Черният списък)", но ще трябва да ви кажа, че сте се объркали напълно. Още с първият епизод сериала те хвърля в дълбоки води. Аз съм любопитно дете и точно заради това, ако не беше училището и необходимостта да спа, сигурно щях да съм го изгледала за 2 дена макс. В момента, в които започнеш да го гледаш имаш чувството, че правиш една крачка напред, 2 назад. Всяко нещо, което
научаваш бива поставено под въпросителен знак докато в един момент ака в края, на тези въпросителни бива отговорено, но ти не разбираш абсолютно нищо. Преди да продължа, за края...не беше това, което очаквах и все пак сърцето ми се къса сякаш съм в траур като след края на 5 сезон на "Shameless". Края беше слаб, няма какво да увъртам. Чувствах се сякаш въпреки опитите им да ме накарат да се интересувам от това, което ще се случи в следващия сезон, аз не съм и съм почти сигурна защо, всички които не са гледали сериала и не искат да си спойлват неща от него, могат спокойно да прескочат тази част.BEGINING OF SPOILERS- Обожавах връзката на Джейн и Оскар, не съм сигурна защо, може би заради мистериозността или сексуалното напрежение, но съм почти сигурна, че убийството му намали интереса ми към сериала,и все пак всеки път когато се замисля за следващия сезон се надявам Оскар да е там..END OF SPOILERS.   
Обожавам цялата мистериозност в сезона и наистина се надявам втория сезон да е също толкова силен , даже повече. Препоръчвам го на всички обичащи криминалните и мистериозни сериали, с оригинален сюжет.
          - Много любов, Светла

П.П: За всички, които го гледат или са го изгледали, току  що видях, че 2 сезон излиза на 14 септември 2016.

























You Might Also Like

0 коментара