Ревю: "Iron to Iron" от Ryan Graudin

юни 25, 2016

  "Iron to Iron " е книга 1.5 от поредицата  "Wolf by wolf" на Ryan Graudin. В двете книги има доста общи неща, даже от части и главните герои и в точно това е интересното. 
Адел Уолф е първото момиче някога в тура Аксис, което представлява състезание с мотори през доста голяма част от света, започващо в Германия и завършващо в Япония, включващо доста  злополуки, контрабандни цигари и горещи целувки.
Лично аз съм голям фен на историческите романи и факта, че това до някаква степен е такъв ме спечели още повече. Действието се развива по времето на Адолф Хитлер, 1955 година-спечелил е  Втората световна война и най-големия му съюзник е Япония. Всяка година се провежда тура Аксис, където най-добрите мотористи от Германия и Япония се състезават за железния Кръст, а някой даже и за двойна победа, което ще осигури живота им до края му. 
Точно затова е там Лука. За да спечели. За да докаже, че той не е слаб. За да докаже, че точно него е чакала Германия. Докато не се появява Феликс  Адел Уолф, която използвайки самоличността на брат си близнак в началото и факта, че Лука е влюбен в нея в последствие, успява да спечели и да се отдалечи от това, което щеше да стане от нея ако не беше спечелила- машина за бебета. В първата книга продължава това, което е започнато тук, но по малко и същевременно много различен начин. Лука все още е бесен и ще направи всичко по силите си за да спечели. Лука все още е влюбен в Адел, която се появява за двойната победа както беше предвидил. Но Адел не е същата. 
Първата книга беше изключително интересна и наистина задържа вниманието ми и чувствата ми дори след свършването й, защото дори в този момент като се сетя и ми изпълва душата. 

Поста е наистина много кратък, за което се извинявам тъй като просто не мога да напиша друго без да спойлна нещо от първата книга, а аз искам да избегна точно тази част. 
                           - Много любов, Светла

You Might Also Like

0 коментара