BOPS

октомври 19, 2016

  Може да ви се е сторило, че съм по-назад с материала, тъй като в блога ми рядко се срещат тагове и ревюта на популряни книжки, но те па на днешния пост изобщо не е изостанал. Той е както разбирате от заглавието, за така наречините "Books of paper smiles" aka "BOPS". Както повечето сте наясно, това е първата българска кутия за книги, която е с различна тема всеки месец и освен книга съдържа разни "книжни глезотийки".  

  Бях супер развълнувана като я поръчах и буквал броях дните докато дойде, основно защото се надявах на чашка като в миналата и на една определена книга, но заблудена овчица съм си аз. Като наближи седмица се постарах да стоя далеч от всякакви постове, но това не продължи дълго защото се изкуших и отворих поста на Мари и бях лееееко разочарована. Първо, защото бях решила, че ще е друга книга и тази не ме впечатли особено, но ще и дам шанс и второ защото джунджурийките ми се сториха твърде малко и малки.
 (извинете снимката )
 Това не е хейт пост или нещо от този сорт, просто защото не хейтя никой и нищо, даже нааистина харесвам 
идеята и се радвам, че има такова нещо в Бъргария. Наясно съм, че нищо не е без пари и знам, че това може да звучи  много осъдително, но имах чувството, че просто не си струваше тази кутия специално. Това разбира се не означава, че няма да си поръчам отново, а напротив. Наистина мисля, че като идея е доста добра просто изпълнението куца на някой места, което ще се подобри с времето със сигурност. Наистина съм благодарна на Алех и Райс за кутията и с нетърпение очаквам коледната.
 Относно съдържанието на кутията, то се състои от "Бляскавия двор" на Ришел Мийд, една много сладка и ръчно изработена тиква и един дантелен чоукър. Тиквата ми е любима ако се чудите. Нещата наистина са много сладки, но просто ми се струват наистина малко не само в количество, но и в размер.Това разбира се е само моето мнение и се надявам никой да не го приеме за обидно, неоценяващо или нещо подобно. Кутията ми хареса просто не беше товва, което очаквах в положителен и отрицателен смисъл, но с най-голямо удоволствие ще си поръчам коледната и ще броя дните до идването и.

You Might Also Like

0 коментара