Отново аз с пост за февруарската ми дейност...ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!

март 01, 2017

Резултат с изображение за честита баба мартаМислех си да направя някъв ъпдейт хем не съм писала от отдавна хем е баба марта (ЧЕСТИТА БАБА МАРТА МЕЖДУ ДРУГОТО! ЖИВИ,ЗДРАВИ И ПРАВИ!) и след тва отворих блогър и погледнах дали някой от блоговете, които следя не е написал нещо ново и бях затрупана с "какво прочетох през февруари" и осъзнах, че е 1 март, независимо то всичките мртеници на дясната ми ръка.
 Какво правих през февруари е въпросът, чийто отговор се желае най-много в момента. Не казвам четох, защото съм прочела две книги на кръст, което ме кара да искам да се разрева, но дай боже другия месец по-добре!
 Първо двете книги, защото са малко(и са две всъщност, да...)
1."Хигиена на убиец" чието ревю можете да видите ето тук
2."Дъщерята на Калояна", за която ще ви препратя в goodreads, защото така и така не написах ревю тук.
 Хубавата новина е, че искам да прочета много нещо и даже в момента чета 3-5 и затова се бавя плюс, че и на френски имам да чета простотии та главата ме заболява, но няма пълно щастие!

Резултат с изображение за z the beginning of everything
Всъщност гледах много филми и сериали този месец, чиито имена не помня, но в предният си пост писах за два от филмите. Сред сериалите беше "Z:the beginning of everything", което накара наивната романтичка и разумната прегматичка в мен да се сбият. Разочарова ме, което не е лошо нещо със сигурност, защото нямам търпение за втори сезон. Ама Кристина Ричи е БОГИНЯ!
Започнах и "Легион" ама като видях първите два епизода просто бях един голям пас. Какво друго(тук влязох в тегленията да видя кви глупсти съм гледала) за малко щях да забравя-"Black sails", стигнах до трети...четвъти? епизод и го зарязах. Може и да го почна на нова ама това няма да е скоро щото нямам време за бавни развития, въпреки селните им героини сори мотори.
 Филмите няма да ги изреждам само ще кажа, че препоръчвам као искате да гледате нещо домът на киното, защото е евтино, приятно, с хубави и модерни филми същевременно качествени и близо до транспорт, защото е в центъра.(гугълнете го ве)
 Преди да ви кажа чао  и да ви пожелая приятно вечер желая да попитам дали някой е гледал "Elle"/ "Moonlight" , защото се каня ама все не мога да се приканя и желая да чуя нечие мнение ,та ако някой ги е гледал и желае да сподели, коментарите са под поста.
Поздравче от тази богиня-->











You Might Also Like

0 коментара