АЗ

април 24, 2016

Нямам си никаква представа какво да напиша в този първи пост. Би трябвало да кажа нещо за себе си,нали ? Ами аз съм Светла (светлината в животите на много хора), на 15 съм и уча френски. Това е!
До като растях,запознавайки се с толкова много различни хора, винаги е имало моменти, в които се опитвах да стана част от цялото,от групата. Ами, да ви кажа почти никога(да не кажа никога) не ми се получаваше,но за сметка на това ми донесе много разочарования и сълзи. След всичките тези многобройни опити да съм някой,който не съм,се оставих на течението. Казвам всичко това,защото колкото и да се опитвах да се променя според другите,едно нещо остана такова каквото беше още в началото- любовта ми към книгите. Чета от малка. Започнах с традиционните детски книжки от рода на " Пипи дългото чорапче" и "Карлсон,който живееше на покрива " и двете от А.Лингрен (една от многото ми любими писателки) и до този момент чета почти всичко,върху което ми падне погледа. Книгите за мен са наркотиците за друг.
Музиката,музиката е нещо необятно. Не знам от къде да започна,а ако започна няма да свърша(поне не скоро),така че ще кажа само,че без музика не мога.

You Might Also Like

0 коментара