25 bookish things about me

май 07, 2016


1. Чета от малка, преди като наказание ми се даваше нещо от рода на "прочети 100 страници от тази книга", в момента ми се карат как само чета и не правя нищо. Баща ми казва, че чета книгите за закуска, ако са интересни е така.
2. Личното ми постижение са 700 страници за по- малко от ден.
3. Мразя да ям или пия докато чета. Ако трябва да избирам да пия нещо докато чета ще бъде кафе, макар че ще има голяма вероятно да го забравя и то да изстине.
4. Чета всичко. Единственото нещо, което не съм чела все още са хоръри и искам да чета ама не мога да се накарам да взема книгата и да я започна.
5.  Почти не понасям класики, но разбирам защо толкова много хора ги харесват
6. Джейн Остин ме кара да заспя докато я чета, най- вече заради описанието. За сметка на това обаче Шарлот Бронте е любовче. 
7. Това ми е вторият блог за книги, като предишния просто ме отегчи много бързо
8. Чета и електронни книги и хартиен вариант. Даже имам и риидър, заради който по едно време не купувах книги изобщо. Точно заради това имам много малко купени книги, а на баща ми му става лошо когато го питам за пари за панаир на книгата или намаление в някоя книжарница.
9. Рядко не свършвам книга, независимо дали съм я харесала или не.
10. Имам навика, от скоро обаче, да подчертавам книгите си с маркери.
11.  Като бях малка имахме библиотека в къщата, която в момента се събира в 9- 10 кашона
12. Не съм чела Джон Грийн и се гордея с това. Разбирам защо книгите му са толкова харесвани, ама са ми твърде клиширани. 
13. Имам лошия навик да чета няколко неща едновременно. В момента според профилът ми в goodreads чета 10 книги, това са само тези които съм отбелязала.
14. Друг интересен навик ми е, че ако видя някого с книга, която съм чела има голям шанс да отида при него и да кажа колко много я харесвам или не. Същото е и в книжарница.
15.Повечето си книги, особено ако са електронен вариант, ги чета в училище.
16. Избирам книгите си по кориците. И точно заради това има много книги, чийто сюжет обожавам, но заради кориците им не съм чела и да днес. 
17. Има моменти, през които мога да прочета 100 страници за минута
18.  Рядко препрочитам книги, трябва наистина да съм се влюбила от сърце и душа за да го направя. Препрочитала съм Хари Потър, мисля че бяха 4 пъти, Обсидиан и  Хекс Хол.
19.  Ангелите не са нещо, за което обичам да чета. Единствената поредица, която харесвам е на Бека Фицпатрик "Ш-ш-шт"
20. Рядко е да прочета предната книга на поредица, дори ако съм чакала година за издаването на следващата.
21. Като бях по- малка пишех съм писала фен фикове и истории.
22. Като започна поредица, шанса да я завърша скоро не е голям.
23. Случвало ми се е да не изляза, защото чета книга.
24. Когато чета нещо, дори да е шумно около мен или слушам музика, аз нищо не чувам. Като слушам музика, даже не усещам кога се сменят песните, а като някой ми говори чувам само гласа му ама не и думите.
25.Много обичам докато чета и слушам музика, да се вглъбна в книгата и когато спра да чета това, което се пее да отговаря на това, което чета.

You Might Also Like

0 коментара