May Wrap

юни 01, 2016



За мое най-голямо съжаление този месец, а и предишните няколко бях в reading slump, заради което този месец съм прочела само и единствено 2 книги. Много разочароващо за мен самата, тъй като наистина имаше неща, които звучаха интересно, но нямах абсолютно никакво желание да прочета. Изглежда сякаш излязох от reading slump, което означава, че юни месец мога да прочета всичко, което съм пропуснала. Относно двете неща, които прочетох. Това бяха:

-"Girl against the universe", ревю тук
-"Into the dim", ревю тук

 Започнах с леко скучни за моя вкус книги и мога да обещая, че юни месец нито ще е толкова скучен, нито толкова празен.
Тъй като обичам да чета няколко неща едновременно, първото нещо, което ще направя е да дочета някои от книгите започнати през май месец. Това ще бъдат "Мисис Далауей"на Вирджиния Улф,"The outlander" от Диана Габалдон и "Strom"от Емануел Де Сен Сама (нямам си никаква представа как това се пише на български). Не мога да кажа какво друго ще прочета, тъй като обикновено си избирам книги според настроението, пък и рядко успявам да спазя планираното, тъй като плановете ми и аз просто не се разбираме.

You Might Also Like

0 коментара