Познайте кой гледа...

ноември 07, 2016

..."Домът на Мис Педигрин за чудати деца"
 Само да предупредя, че впечатленията ми се базират изцяло на филма и не мога да правя никакво сравнение с книгата/те, тъй като все още не съм чела нито една от тях.
  Самият филм, за мен беше страхотен. Не знам до каква част се доближава до книгите (чувала съм някой неща, но това по-късно), но като човек, който има основно понятие за книгите мисля, че всичко е представено по доста добър начин и доста близко до историята.
 Нещо, което ме впечатли беше, че е интересен. Въпреки доста клишираната идея на сюжета като цяло, която е позната на зрителя от антични времена (тоест един герой, пред който възниква проблем, той тръгва да търси изход и в един момент намира положителен такъв. ) 

Резултат с изображение за mrs peregrine's home for peculiar children tumblr
Тъй като напоследък наблюдавам някакво цялостно губене на смисъл и интерес да не забравя и креативизъм в голяма част от филмите, които излизат постоянно. Нищо друго, което ми прави впечатление е факта, че все повече и повече книги стават филми, което ме навежда на мисълта, че филмовата индустрия е вече изчерпана. Сериозно не мога да се сетя за филм, който да не е базиран на книга, да не е от преди 10 години и реално да ми е бил интересен. Не  казвам, че няма такива, просто или са от преди 10 години или не са успели да пробият поради една или друга причина. Докато говоря за това, ако се сетите за хубав филм излязъл преди година две, който наистина си заслужава гледането се чувствайте напълно свободни да споделите, щи ми е интересно. Преди обаче да продължа към филма, ми е много интересно защо филмите така загубиха стойността си на изкуство? Защо спряха да се докосват до хората и започнаха да се въртят около пазарната икономика и добрите мениджъри? Защо забравиха от къде идват и започнаха да се стрямят към всичко друго, но не и важното? (Този въпрос ме навежда на толкова много други теми,те са за друг път обаче.)
Резултат с изображение за Домът на мис Перигрин за чудати деца film Сега ще спра да бъда дълбока и ще мина към същинската тема на поста ми, а именно "Домът на Мис Пидигрин за чудати деца". Започвам от героите тъй като те са ми любимата част, най-вече Ева Грийн. Мисля, че химията между героите се получи страхотно. Не знам до колко има разминаване с книгата, но героите във филма бяха изиграни от перфектно подбрани актьори и успяха да създат химията между себе си, нищо че не разбрах как Ема и Джейк се влюбиха толкоз бързо ма това мога и да го игнорирам, тъй като вниманието на зрителя не беше насочено толкова към романса колкото към битката с лошите. Историята както вече казах по-горе, лично за мен беше добре направена е най-любимата ми част вероятно бяха ефектите и колко реалистично всичко изглеждаше.
Резултат с изображение за supernatural impressed gifs  Трябва да кажа, че наистина не очаквах това, въпреки че съм наясно колко много хора харесват книгите. Това ме навежда на мисълта, че скоро може да очаквате и ревю на книгите, тъй като смята да ги започна, най-вече защото имам чувството, че всичко е доста основно и сякаш искам да се потопя доста повеча в света на ттези чудати деца. За тези, които са чели книгите и се чудят дали да гледат филма ще кажа, че доколкото разбрах филма не е базиран само на първата книга, а на трите и може даже да останете леко разочаровани от него.(За това мнение благодарим на Евчето, за която все още не съм наясно дали ми чете блога.) 
Резултат с изображение за read it gifs  Като цяло мисля, че е един доста сполучлив филм и бих го препоръчала на всички обичащи приключенията независимо дали са чели книгите или не. Ако не са и тях бих ви ги препоръчал, защото ако се доближават поне малко до филма (а аз доколкото разбрах филма по скоро съвсем малко се доближава до тях) значи са невероятни.

You Might Also Like

0 коментара