The book GIF tag

ноември 19, 2016

В този пост ще си говорим за това как в момента се чувствам като човек от екипа на Buzzfeed специално онези дет хвърлят кубчета за да определят видеото щот нямат идеи, сeщате ли се?!

Днес съм много забавна, знам, обула съм си забавните чорапи...
Както и да е, знам че не съм публикувала нищо от доста време, въпреки всичките книги, които чета, ама първо имам чувството, че всичко стана много еднотипно и само ревюта поствам и второ нито една от тези книги, не ми се струва достойна за ревю тук. Някакси всички са средно ниво и нямат нищо кой знае колко впечатляващо, необикновено или като цяло причина заради, която заслужават да бъде писано за тях (ако не се излъчва скромност от това изречение...)
Затова днес ще направя таг, за разнообразие и то с едно от най-любимите ми неща - Гифчета.

Enjoy!

 На кратко преди да преминем към забавната част, нямам си на идея от кого от е създаден и общо взето представлява реакция с гифчета на 10 книги, избрани от човека, който те е тагнал. Верятно се чудите "Как тогава ще го правиш, щом си антисоциална и нямаш приятели да те тагнат?!" ами мои скъпи читатели, за мое най-голямо щастие момичето, от където го видях (която се казва Беатрис и блогът е Dreamland Book blog ) беше оставила в края на поста си 10 книги за всички желаещи в последствие да го направят (Господ да те благослови Беатрис!) обаче се оказа, че много от тях не съм ги чела, затова съм ги сменила повечето.
 А да преди да продължа тагвам всички, които не са го правили/ звучи им интересно и искат, в края на поста ще оставя книгите.

*Aristotle and Dante Discover the 
Secrets of the Universe by Benjamin  Alire Sáenz 
(Аристотел и Данте откриват тайните на вселената)
(Не съм го чела, упсс)

Резултат с изображение за idk mate gifs
Резултат с изображение за hilarious sorry not sorry gifs

*Vicious by V. E. Schwab
Резултат с изображение за хдш фьа ьш ьвв gifs
Резултат с изображение за pretty damn good gifs

*Percy Jackson and the Lightning Thief by Rick Riordan (Пърси Джаксън и   крадеца на мълнии)

Резултат с изображение за mcgonagall gifs
Резултат с изображение за in love gifs

*The Book Thief by Markus Zusak (Крадецът на книги)

Резултат с изображение за exo love gifs

*The 5th Wave by Rick Yancey (Петата вълна)

Свързано изображение

* Hex Hall by Rachel Hawkins (Хекс хол)

Резултат с изображение за pretty damn good gifs

*The night circus by Erin Morgenster (Нощният цирк )

giphy (1)

*Throne of glass by Sarah J.Maas 

(Стъкленият трон)

Резултат с изображение за game of thrones gifsРезултат с изображение за game of thrones gifs

*Cinder by Marissa Meyer (Синдер)

Свързано изображение

*The Perks of Being a Wallflower by 
Stephen Chbosky 
(Предимствата да бъдеш аутсайдър)

Резултат с изображение за game of thrones gifs

Ако искате да направите тага, това са книгите от мен:
    1. "Бляскавият двор" от Ришел Мийд
     2. "Легендата" от Мари Лу
      3 . "Ш-ш-шт" от Бека Фицпатрик
       4. "13 причини защо" от Джей Ашър
        5. "Сребристи сенки" от Ришил Мийд
         6. "Да убиеш присмехулник" от Харпър Ли
          7. "Самодива" от Краси Зуркова
           8. "Аз съм пратеника" от Маркъс Зюзак
            9.  Класика 
             10. "Кутия за птици" от Джжош Малерман

И тъй като съм на вълна Хари Потър,а в този пост ми се струват твърде малко гифчета на тази тема ето още едно...
Свързано изображение














You Might Also Like

0 коментара