Вечни коледни класики 1 #Blogmas17

декември 18, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 17
Днес беше много спокоен и последователен ден за мен, като никога. Станах и отидох на курс(без да закъснея), прибрах се, поспах като малките деца между 2 и четири и в 5 часа бях седнала да уча.Искам да ви кажа, че учих цели 3 часа без да се разсейвам и то по химия, математика и руски(точно това, по което не си мръдвам пръста обикновено) много съм горда от себе си, ако не се подразбира.
 Днес защото вече сме официално в седмицата на Коледа (не, все още не съм купила подаръци за всички) ще си говорим за готени тематични филмчета.
Резултат с изображение за home alone
1."Сам вкъщи"- това не трябва да ви изненадва, наистина. Лично аз предпочитам първите 2-3 части, защото нататък ми става леко блудкаво, но пък е класика така че никой няма да ви спре да ги изгледате всички.
2."Кошмарът преди Коледа"- задължително!
4."Полярен експрес"
Резултат с изображение за the nightmare before christmas5."Хари Потър" да не забравя, макар че последните 3 филма вкарват коледното настроение според мен.
7."Тайните служби на дядо Коледа" щото обичам анимациите
 Това е сякаш,ако някой е гладал "Мандарини" да драсне едно коментарче да каже дали си струва. Аз все още съм до никъде с "Хари Потър" ще видя дали тази вечер няма да наваксам, за да започна със "Сам вкъщи" или ако не успея със сигурност ще го хвана без да искам по някое време тази седмица.
Знам,че списъка е кратък, но това е защото обикновено не разчитам на филми да ми направят настроението,те сами идват в един момент и го правят.Мисля, че който и филм да гледате стига да е със сняг, за да компенсира това че ние нямаме и да го гледате със семейство или приятели, би ви донесъл настроението.
 Това е от мен за днес, защото имам много работа(ака да ям и да си до гледам Ари Потър, трябва и за класно да уча ма това някой друг ден).
Резултат с изображение за bye gifsБб

You Might Also Like

0 коментара