Умирам...#Blogmas 11

декември 12, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 11
Знам, знам онзи ден казах, че темите ще бъдат по-малко за мен и как живота ме мрази и повече за прекраснта, невероятна Коледа, мисълта за която оправя на всекиму настроението. И щях да се придължам към това си казание обаче днес съм толкоооова уморена, просто нямате си на идея. На всичкото отгоре съм болна, в цикъл и имах 7 часа, тъй че сори мотори ма съм пас.Единственото хубаво  е, че започнах нов сериал- "Вероника Марс" не е зле между другото, в него все още може да се помириши оригиналността, която липсва в 99,9% от продукциите последните 5-10 г.Освен това имам 6 по руски, тъй като бях много активна в час със запушеня си нос и пресипнало гърло, но все пак бях АКТИВНа (имайте впредвид, че не уча изобщо, ама изобщо по руски и не мога да свържа две думи в правилно словосъчетание).
Също така правих тест по френски и беше някъде по средата, освен това продължавам да кашлям сякаш пуша от 20+ и това кара главата ми да се чувствам по средата на земетресение.
  Общо взето, най-вероятно Господ Бок се е смилил над мен и най-накрая умирам, това е единственото обяснение.Сори мотори, ама това е от мен защото си нямам бегла представа по какво трябва да уча за утре, изтива ми какаото, тъй като не мога да пиша и да пия и най-вече, с първостепенна важност губя ценно време, в което мога да маратонвам "Вероника  Марс", за да мога в петък да проклинам звучно създателите и, които са я спрели на 3 сезон. 
  Надявам се да сте имали хубав ден моя грешка днес е понеделник, съжалявам. 
  Както и да е, спирам до тук, ще пиша утре вече с подходяща тема, ни са притеснявайте.
И моля ви се, молете си дано справедливия Господ бог наистина да се е смилил над мен и да ме отърве от мъките ми!
Бб

You Might Also Like

0 коментара