Базара на книгата+ проклятията ми към създателите на последния сериал, който свърших...#Blogmas 16

декември 17, 2016

Резултат с изображение за 7 days till christmas
Вижте сега, не съм толкова идейна, че да имам постове свързани с Коледа чааак до Коледа.Шегувам се идейна съм ама реших, че е по-важно да ви се оплача за текущото ми раздразнение вместо да си говорим за коледни филм, които така и така можете да прочетете от почти всеки блог, дори да не участва в Blogmas.Не се стресирайте и ще имам такъв пост, просто няма да бъде днес.
 Та, текущото ми раздразнение- "Вероника Марс". Ако не сте разбрали(което би ме учудило, защото споменавам проклетия сериал в четири, сигурно пет поредни поста) наистина много харесах този сериал, което ме изненада и го свърших вчера към 9. Горещо, много горещо го препоръчвам на всички, които харесват love-hate връзки, бадас героини и криминални сюжети. Това общо взето е една манджа с грозде, но добре получила се манджа с грозде, която си заслужава гледането и СЛЕДВАЩ СЕЗОН (това ще ми е коледното чудо, защото сериала спря да се излъчва преди близо 10 години...). Това е като свеж въздух измежду всичките боклуци, които се опитват да привлекът вниманието ми. Няма да го хваля за всяко нещо, защото всеки гледал го знае, че не всичко е перфектно, но примерно за разлика от днешните иделизирани герои ,тук имаме малко реалност и дефекти.Не знам, харесва ми и това е. (Вероятно Вероника и Лоугън имат нещо с това. Тъй като едва ли знаете, ова са ората дето шипвам от средата на първи сезон и дори на проклетия край-те НЕ БЯХА ЗАЕДНО, ЗАЩОО?сори за спойлера )
 Защо ме дразни, ще ви кажа- ЗАЩОТО,ЗАЩОТО, ЗАЩОТО.... дори не мога да го обясня. Шегувам се,дразни ме защото третия сезон свършва по най-малоумния начин- тя гласува и излиза от сградата... и ТОВА Е! ЗАЩО ПРЕСВЯТО ДЕВО МАРИО? КОМУ Е НУЖНО ТОВА?
 В момента имам да пиша доклад за оловото и въздействието му, вместо това аз се чудя дали да не гледам филма, коойто е продължение на сериала.Гледах го да не се чудите, беше жалко подобие плюс сори мотори за актьора, който играе Лоугън, ама пич ти не си като виното-с възрастта, по-хубаво. Някак си и химията между тях сякаш липсваше и всичко беше прибъразно и нелогично(особено ако не си гледал сериала)- не ми стигна до очакванията.
  И сега, тъй като на повечето от вас не ви дреме много за "Вероника Марс" ще си говорим за нещо, което вероятно ви интересува щом изобщо сте решили да отваряте книжен блог- книги. 
Мисля, че още вчера споменах, че смятам да се отбия да базара на книгата на ндк и съм щастлива да отбележа, че направих точно това. Купих си няколко неща, които обаче ще останат в списъка за изчакване, тъй като в момента чета "Нощем с белите коне"(минах средата) и си взех от френската библиотека-"Един живот" но френски, за които имам 4 седмици, така че в най-хубавия случай ще започна някое от бебчетата другата седмица.
Това, което си купих е:
-"Ритматистът" на Брандън Сандърс.
Не знам кой беше, но беше някой с блогче за книги, с който сме приятели в Goodreads(ако се познае някой да казва), който ми препоръча книгата в Goodreads.Звучи интересно, плюс излигжда добре и това е една добра възможност Брандън Сандърс да се повиши леко в моите очи, тъй като не съм му голям фен след последната негова книга, която прочетох.Бду това встрани от книгата е елхата ми, за която ви говорих толкова много.
-"Ритуалът" на Радко Пенев.
Спечели ме на щанда и нямаше как да я оставя. докато бях там реших, че искам да купя книга, за която не съм чела чужди ревюта и която не съм чувала особено и дори тази да е популярна и четена и така нататък, за мен си остава скрита. Още повече, че аз български автори и то съвременни не съм чела вероятно никога, така че се надявам историята да е дори по-хубава от корицата си.
-"Орденът на ясновидците 2" на Саманта Шанън.
Единствената причина да купя това е,че беше 5 лева,а аз имам първата. Като история не е зле, но стилът не ми хареса особено и ако кажа,че просто липсва оригиналност ще бъде преувеличение. Книгата е доста клиширана и доколкото си спомням героите бяха доста идеализирани и като цяло май само до някъде харесах първата книга. И да съм я харесала и да не съм тази е решаващата (нямам си идея дали е последната в поредицата).
Исках да си купя и от БАРД нещо, но тъй като още не съм купила подаръци за семейството реших да не бъда много дащна със скромните си финанси. 
 Това е поста като цяло и сега ще приключвам, защото брат ми има нужда от падар и аз имам голямото удоволствие да изпълнявам тази роля. Ще пиша утре.
Резултат с изображение за bye gifsБб

You Might Also Like

0 коментара