Почти се претъркулих като кравайче, но уви...#Blogmas 19

декември 21, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 19
Зедере, бях на ейй толкова да забравя да пиша и поради тази причина този пост го правя в 12 без 10, защо не. Това вероятно се дължи на факта, че се колебаех дали да чета за класното си днес т.е в 9:30 когато се прибрах от тренировка или утре сутринта. Ако се чудите, утре ще чета, защото съм някакси невероятно спокойна и имам чувството, че какъвто и въпрос да зададе ще мога да го отговоря. Което е нелогично и глупаво, затова за да се застраховам ще си прочета и биографиите и статиите в учебника, че поне ако се проваля да знам, че не е защото не съм си пръднала пръста.
 Между другото изкълчих си глезена днес и щях замалко да се търкулна като питата от някоя Гримска приказка по склоно водещ към подлеза на софииски. Преди това злополучно явление пък стъпах на криво с дпугия си крак и от изправена, ходеща в права линия, млада дама облечена в яке даващо и допълнително поне 10 кила, но все пак топло,станах на почти паднала, препънала се с притеснение за одраскване по обувката си , млада дама с яке даващо и поне 10 кила.Бих казала, че това е гаден ден защото ме боли крачето, но всъщност е доста хубав и спокоен и по-горното е пълна лъжа.
  Една от  причините заради, която смятма денят си за толкова хубав е че по биология не иззпитваха. Имайте в предвид, че уча от дъжд на вятър и всеки път се моля да не изпитва, защото тя изпитва по следния начин- отваря на неопределена страница и започва да събира, изважда, умножава и дели тези 2/3 числа и следователно всички хора с тези номера биват изпитвани. Въприки, че метода е гаден поне начина, по нойто изпитва е доста последователен и даже бих казала приятен за учениците. Тя задава въпроси според плана и на всеки въпрос поставя оценка. Така хораа,които са си чели 2 пъти тетрадката или са слушали само в час и на дъската си смучат от пръстите получават петици.Та, защо не ни изпитва- защото прекарахме почти единн час да си говорим за световни проблеми, като вчерашния атентат в Берлин и миналогодишния в Кион(не знам как се казва града, но става въпрос за случая на нова година с изнасилените жени). Като се прибрах подхванах въпроса и с баща ми и той е на същото мнение, че няма смисъл от всичко това, че никой не печели нищо, въпреки че изглежда така и защо трябва толкова много хора да загиват за да може някой да получи каквото иска? Кога ще оссъзнаем, че нне сме ние тия решаващи кой кога и как умира. И дори да приема, че това е нещо което не може да бъде набит в куххите глави на тези ламтящи хора, аз просто се чудя какво си мислят, че ще управляват, владеят  и имат след тази война, към която насичват света? Какво?! Просто ще спра до тук, тъй като мога да изнеса монолог на тази тема по-голям от плана, който съм писала за Шекспир(3 листа) и много наподобяващ на 3-я хамлетов.(Поназнайвам аз нещо по литература, бе)
Резултат с изображение за bye gifsТа, това е от мен, аз си лягам тъй че сладки сънища и ще пиша утре да ви ъпдейтна какво съм направила с класното.
Бб

You Might Also Like

0 коментара