Класно, подаръци и ранна ваканция... #Blogmas 20

декември 21, 2016

Резултат с изображение за christmas lights
Днес много се чудих за какво да пиша, тъй като исках да е нещо коледно, но пазя любимата си тема за по-нататък. Минах през толкова сайта даващи коледни теми и мога да кажа, че любимата ми е- "мислите ли,че раждането на  Исус заслужава такова почти световно празненство" при което аз се изсмях най-безцеремонно. Общо взето това и "тезата" ми по литература бяха двете най-забавни неща, които ми се случиха днес.Какво да ви кажа, беше интересен ден. Преди да забравя- класното ви по литература...имам смесени чувства. Като цяло не беше зле, бях добре подготвена и само може би 2 от почти 30 въпроса ме затрудниха малко повече,но защото пак не вярвам на интуицията си и пиша простотии, квот такоа. Даже за тезата бях учила, обаче тука отиде коня у реката. Започнах да пиша и бях толкова сигурна в себе си, че в един момент се забравих и като имате в предвид, че трябваше да напиша 5 изречения, на мен мястото в беловата ми стигна за две от моите "изречения" (ГМО). И като се запънах накрая,15 минути остават аз- последата на тезата с две задачи не написани. При което започнах да се паникьосвам така леко полеко и написах две изречения, колкото да мина метър и това беше. Не съм особено щастлива от това, но се надявам 5 ,50 поне да имам или нещо в таз околия. Да спрем с лошите работи и да си говорим за хубави нещата, като как при мен ваканцията ще започне от утре, тъй като всичките ми учители са болни, а тези които не са са бройки и ни пускат.
 Отнсно темата на днешния пост, търсих, мислих (харесах си- защо празнуваме Коледа, ама ако започна ще навляза на по-дълбоко от колкото бих искала та съм пас), харесах едно ама нямах необходимите неща и врема та да го направя затова ще ви кажа нещо друго- купих подаръци най-накрая на всички. Вече и баща ми и брат ми и баба ми дори имат подааръци, а да  ви кажа на брат ми е толкова скъп, че дори доставката е безплатна (гъбаркам се,не е много скъп реално) и утре ще дойдат и вероятно ще ходя и с тате да вземем моя подарък,за когото ще разберете като го купя.
 И за края- почти преполових книгата на Радко Пенев- "Ритуалът" и съм с леко смесени чувства. От една страна харесвам идеята, от която е тръгнала цялата книга, но от друга автора се държи като "тълкувател" както казва една моя съученичка и това не ми погама особено.Героите също са доста плоски и сякаш липсва основен замисъл зад действията им, не знам не искам да съм строга,груба и с високи очаквания, защото предполагам, че човека се е трудил доста за точността на фактите поне, както и че такива креминалета/приключенски романи са рядкост в нашата българска литература, но отскачам от един български автор на друг и не мога да не правя съпоставка между двамата.
Това е за днес от мен, утре вероятно ще прекарам в събиране на подаръци от различните офиси на куриерски фирми в квартала и опакването им после, така че поста вероятно ще бъде за това как "ръцете ми пречат". Дано сте имали хубав ден и до утре.
Резултат с изображение за bye gifsБб

You Might Also Like

0 коментара