Подаръци,извинения и Ари Потър#Blogmas 22

декември 24, 2016

Резултат с изображение за 2 days till christmas
23 декември е, както вероятно знаете и съм горда да кажа, че имам подаръци за всеки член от семейството си, включително и няколко направени от мен за мен. Нещо повече, всичките ми подаръци са вече опаковани и надписани и всичко това отне изненадващо малко време и те всъщност изглеждат добре! Освен това си получих подаръка от тате- китара, това исках това получих. даже още вчера отидохме да си я избера и всъщност аз исках черна, но и жълтичка няма да я върна. 
 Най-забавното беше, когато бях в магазина и имаше 2 китари акустични на нормална цена и една, чийто беше повече от колкото смятах че трябва, та на тези две китари им липсваха струни.Даже на едната долу има едно дървено като топченце, където се захваща струната- липсваше. Като дойде човека да помогне, аз бях като- ако може с всичките струни, че иначе не я сакам, мс. От вчера я настройвам, защото половината струни са отпуснати и не стават за  свирене,пипкава работа си е. И най-лошото, е че брат ми вчера цял ден скрибуца и циври за това, че аз си получавам подаръка, а той трябва да си чака за неговия (тате му купи дрон!), ЦЯЛ ДЕН! И в един момент започна и да реве, защо не му казвам какъв му е подарък, та направо ми изпили нервичките, малкия сополанко. 
 Да мина към "Ари Потър" сори мотори 3-те години френски не ми влияят окей, но за сметка на това изгледах 3 от филмите и много неща ми правят впечатление. Гледала съм го толкова пъти и чак сега ми прави впечатление, че на някой места има много явни дупки и/или нелогични действия. Също ми правят впечатление и много от второстепените герои, говоря за тези, които са като пълнеж на някой места. Интересно ми е каква им е рекацията, след като знаят че не са снимани изцяло и не са в центъра на действието. Не е зле, обаче съм го гледала толкова много пъти, че не могат да ме изненадат по никакъв начин. Не знам това за добро или лошо е.
 и за края ще ви кажа, че днес ми се наложи да се дотътря рано рано(в 10:30) в училище. Това стана, тъй като вчера целия клас бяга от часове и реално имахме само с двама учители- тази по руски, която ни пусна и класната. Да обаче никой не се е сетил да пита/каже на класната нещо, при което тя е чакала класа и тръгнала да ни търси и и е станаало отварително та даже милата се е разплакала в един момент. И тъй като днес се събирахме с класа в "Дон домат", който между другото изобщо не ми хареса, трябваше да убедим класната да дойде с нас преди да си тръгне от училище, следователно да сме там в 10:20-30. Бду  "Дон Домат" - по-добре всеки ден в макдоналдс отколкото пак да стъпя там. 
Това е от мен, надявам се да имате хубав уикенд и приятна вакнация.
Резултат с изображение за bye gifsББ

You Might Also Like

0 коментара