Два дена по-късно... #Blogmas 1

декември 02, 2016


Резултат с изображение за blogmas
Вече сме втори както всички знаете и аз реших да се присъединя към #Blogmas най-вече защото искам да видя дали ще мога 24 дни т.е вече 23 да пиша във блога си за Коледа. Щото pourquoi pas?! aka що не. Плюс, че това вероятно е най-забавното ми време през годината, да не изпусна и най-източващото (за пари ви говоря тука). 
Резултат с изображение за late pics tumblr*Като го пиша всичкото това се чувствам като творец през първата част на Ренесанса- вярващ, наивен и неимоверно щастлив. Затварям скобите! *
 Тъй като си нямах никаква идея какво да напиша като за първи пост (не, че за 2,3,4... имам де ) и разгледах идеите по сайтовете се сетих за нещо, което ми се случи съвсем наскоро (ония ден) и беше свързано точно с темата- какво означава коледа за теб и защо е важна.
 Това, което ми се случи беше изключително интересно (писна ми с тва интересно,след малко ще стигна до там) необичайно и леко неловко. Както повечето знаете,а може и да не знаете, все тая ще разберете аз уча френски, та дааааа. Та, хората от класа ми, които имат добро произношение и що-годе могат да правят прилични френски фрази (5 човека, включително аз) бяха нарамени с отговорността да говорят пред камера за значението на Коледа и защо реално е толкова важна за нас. * като го четете това не си мислете, че става въпрос за репортаж на BTV* Цялото нещо беше заради домашното на българка учеща във Франция, бяхме на студа в една градинка и даже не всички минаха през камерата. Пропуснах да кажа за интересното, та докато ме разпитваше аз като човек с "изключително богат" речник за минута-две казах минимум 4 пъти интересно и че съм българин...
Резултат с изображение за christmas family gifsПиша всичко това, защото всички казахме, че го смятаме за важен заради семейството(аз добавих и храната, че и тя ми е важна- сърмички само тогава ям на корем) и някакси ме стопли това, че семейството все пак е ценено и в 21 век. Не знам дали ви е правило впечатление или изобщо не сте се замисляли, но в този клиширано технологичен свят семейството остава на второ място и всички сме заобиколени от онлайн приятели. Нещо друго, половината деца дори не разбират вложения смисъл в самата дума, камо ли да го виждат и това просто е тъжно. Въпроса обаче не е в това, а е в това, че Коледа идва, че наистина ако не празнуваш за да си със семейството си и да му отдадеш времето си, то тогава за кво изобщо празнуваш? Няма да навлизам на дълбоко, но това което исскам да кажа е, че се надявам всички да си изкарате страхотно на празниците, да загърбите всички онези вражди и поне 2 дена да прекарате с хората, които ви обичат най-много и биха дали всичко на света за вас, не се съмнявайте в това. Вероятно точно тази тема е една от малкото, където мога да избегна циничността си и даже леко идеалистично, тъй че не смятайте, че ще се случва често.
 Ще спра до тук, защото ми се струва дълго от една страна пък от друга ако продължа ще стигна на много дълбоко и няма да имам спирка така че, надявам се да ви хареса и до утре!

You Might Also Like

0 коментара