Замръзнаха ми краката #Blogmas 4

декември 05, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 4Темата ми за днес е нещо, което е засегнало много от вас също малко или много, а именно временното спиране на проклетото метро. Разбира се това аз го разбра като стигнах пред метростанцията, не знам за вас и бог да поживи приятелката ми(и майка и) в училището до моето, която живее в същия квартал, че да разберем как да се приберем. Та общо взето сменихме три, ТРИ транспорта, с всеки от които сигурно сме пътували  от 5-25 минути и накрая от толкова време не само, че ме заболяха краката, но и замръзнаха, което не беше изобщо приятно, от мен да го знаете.
 Нещо щях да казвам, ама забравих. ААа да, вчера щях да ви се похваля, че свърших "Един живот"- не беше кой знае кво, доста подобен сюжет като примерно на "Дядо Горио", особено накрая, лично на мен ми беше повърхносттна в сравнение с Балзак и начина на писане беше жалко подобие. Абе общо казано, нямам си бегла представа защо е в устите на толкова хора. 

  Щях да ви дам идеи и за подаръци, ама се оказа, че са твърде малко и твърде мизерни така че това някой друг път. 
 Това ще е за днес, знам че съм кратка за разнообразие, но съм изморена, не съм яла (отивам тeпърва) имам и да уча и утре трябва да ставам с кокошките, така че до утре.

You Might Also Like

0 коментара