Лудогорец, Гери- Никол и стипендии #Blogmas 6

декември 07, 2016

8:30-9:00

Резултат с изображение за blogmas day 6
Преди 10 минути съм излязла от банята (защото снощи ме домързя да се изкъпя) и си стоя с какаото в новата ми хендмейд готена чашка пред телевизора, препускайки през програмите. Като по обичай спрях да догледам епизода, от единственото интересно нещо по това време, а именно "Анатомията на Грей" и след това пак започнах да препускам. За разнообразие спрях на  новините на една от програмите, май защото нещо ми привлече вниманието, но не мога да ви кажа какво(явно не е било много интересно) и се чу това Лудогорец- ПСЖ 2:2. Щях да се задавя с какаото си само да спомена.(В случай, че не ви дреме изобщо за футбол или просто не знаете за какво говоря, защото имате други важни неща да правите с живота се вместо да го пропилямате спорейки с баща си дали Лудогорец може, дали има изобщо някакъв шанс да отбележи гол срещу Пари Сен Жерман, аз имам и  затова говоря- за мача снощи). Не ме взимайте за голямата фенка на футбол, не съм. От време на време ми прищраква обаче и БАМ, гледам всичко, знам всичко, това описание ме кара да се чувствам като Гугъл. Та, ПСЖ ги знам не за друго просто защото като ги гледах последния път, играча дето отбеляза най-много голове беше голям сладур, не му помня името ако се чудите, което ме прави изключително тъжна, но и гугъл също не го помни защто прекарах 10-15 мин да го търся, квот такоа,живота е тежък.
Резултат с изображение за гери никол  готина и луда Нещо друго, което ми се случи тази сутрин и го смятам за невероятно и направо изключително, честно ви казвам взе ми ума, нямах ума и дума, вече сигурно се чудите за какво говоря. Как може да се чудите?! Говоря именно за новата песен на Гери-Никол! Чухте ли я?! Ако не сте, недейте! По-добре пръст яжте за четири минути отколкото това.
12:40- ∞
Резултат с изображение за милионерче За да не забравя ще започна с най-важното от деня ми- ПОЛУЧИХ СИ СТИПЕНДИЯТА! Нямате си на идея колко се радвам, плюс че е с 20 лв повече,не мога да се оплача. Сега поне няма да се притеснявам за подаръци и ще харча на воля за чаши!! 
 Второто нещо, което исках да спомена днес е тестът ми по физика. Това беше едновременно най-отвратителният и най-лесният тест по физика, която съм решавала САМА през живота си, наблягам на "сама", защото е рядкост, голяма рядкост особено по физика. Ако се чудите как постигнах това, отделих час да си прочета всички уроци в учебни, влизащи в теста и да реша задачите, работата обаче е ,че дори да не го бях направила пак щях да се представя по същият начин. Защо питате сигурно, ами защото в теста беше включен урока, който тя предаде първият от двата ни часа, а аз през това време четох "Нощем с белите коне" и абсолютно никакво внимание нне обърнах и второ, защото бяха включени най-вече вериги (от рода на, коя лампа ще изгори ако се затвори едикой си ключ) и задачи свързани с общо съпротивление, които ми разкатаха играта, да съм честна. В крайна сметка въпреки тези ми перипетии, силно се надявам за положителна оценка(знам, че в нашата прекрасна образователна система за положителна някой взимат и тройката, ама аз някакси си мисля по-скоро за 5,50-6).
 А да и във връзка с образователната система, тези учебници по история убиват всякаквото желание в мен да уча история! Как може такива теми да се предадени по такива скучни и невъобразимо плоски начини?! Ако госпожата ми по история не разказваше материала като приказка за лека нощ, аз вероятно щях да съм пас с този предмет.
  Преди да ви кажа чао искам да спомена само колко готино е, че вече цяла София е украсена и как при вида на блещукащите лампички сякаш ти се оправя настроението.(И въпреки всичко това аз все още не пиша за нищо коледно и в нас не съм си мръднала пръста да украсявам, ама квот такоа).
 Това е от мен за днес, надявам се да сте имали спокоен, даже щастлив ден и до утре.
Бб

You Might Also Like

0 коментара