Novembre wrap up

декември 02, 2016

Резултат с изображение за november wrap up
Този месец не съм чела нищо кой знае какво и/или кой знае колко. Ако събера пет книги ще съм във възторг, честно си казвам. За сметка на тези книги, поне успях да съм препрочета няколко от любимитеми истории в wattpad, което ме натъжава защото сега отново трябва да започна да търся заслужаващи си истории,тъй като повечето вече съм ги чела.

1."Домът на мис Перигрин за чудати деца"- това е ревюто, не е особено розово.
2."Eternal rider"- пас
3."I'm the messenger" aka "Аз съм пратеника"- това беше хубаво, но пак не ме спечели изцяло. Ревюто е тук.
4."On dublin street"- Очаквах повече, като се има впредвид колко хора я харесват. Не беше нещо кой знае кво.
5."Blood for blood"- Това не беше каквото очаквах и то не в положителен аспект. Някак си исках повече връзка и любов, чувствах се малко излъгана и не ми повлия изобщо. Дори когато умираха  и се се случваха някви чудеса аз пак стоях възможно най-пасивно и даже пропусках редове.

В момента се колебая все още дали да започна #Blogmas тъй като от една страна чух за тва едва вчера ама от друга ми се иска  да се опитам, поне годината (ако я завърша де) на блога ми да е пълна. Да не забравяме и факта, че вече е втори, ма никога не е късно. Пожелавам късмет на всички, вече започнали го дано и го свършите.

You Might Also Like

0 коментара