Кратък ъпдейд

януари 11, 2017

Здравейтеее, как сте в последния ден на удължената коледна/дървена ваканция? Аз се стресирам леко, ама квот такоа. Та, този пост е посветен на дейностите ми в последните две? седмици, май са толкова. 

Резултат с изображение за шерлок сериал
 Вчера гледах втори епизод на Шерлок от 4 сезон и да ви кажа, щеше да ми е по-забавно ако го беше утрепал, ама не. Шерлок е британската Ванга и си разбира от работата. Това поне означава, че ще има още епизоди, което не е лошо ама въобще. 
Резултат с изображение за skam tv show Говорейки за сериали и едно от любовчетата ми е излязло, но така и не съм стигнала до него, защото някак си ИМА ВЕРОЯТНОСТ ДА ИМАМ КЛАСНИ И ТЕСТ ПО БИОЛОГИЯ ДРУГАТА СЕДМИЦА, аз разбира се съм учила само за едно то тези божи наказания и се чета книжките.
Резултат с изображение за skam tv show И последно, но със сигурност не на последно място- КОГА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ТРЕЙЛЪРА НА "СКАМ", КОГА?! КАЖЕТЕ,ЗАЩО МЕ МЪЧИТЕ, ЗАЩО? Това може да не съм го споменавала, ама съм ОБСЕБЕНА от "Skam"
Резултат с изображение за skam tv show
(възможно най-скоро ще направя пост за това бебче <3 <3 бду, вижте колко са сладкии <3) и реално половината време, в което съм в инста примерно харесвам снимки на актьорите...знам, много съм ползотворна.
За книжките, защото все пак това е КНИЖЕН блог. Та, от не знам колко дни вече, загубих им бройката, чета "Парижката света Богородица", която е хубава, много при това. Единственият ми проблем е трета книга и най-вече втора глава, където чета за проклетия Париж и малките ми улички 25 страници и то написани с малки букви! Това го четох сигурно 3-4 дни, само. В случай, че се чудите на 10 книга съм и почти съм я свършила, за което нямам търпение.
28588345 В момента също чета и "The midnight star",която е последната книга от трилогията на Мари Лу-"The young elites", която с удоволствие бих прочела на един дъх ако си спомнях поне малко какво става в предната книга.
 Също чета и все още не издадени книги, повечето от които не заслужават ничие време и не знам как изобщо са се решили да ги публикуват, мистерия за мен.
 А и между другото, вчера правих чийзкейк с тиква и е НЕВЕРОЯТЕН. Рецептата може да я намерите тук, но вероятно не от рецептата, а от златните ми ръце.
 Сега ви оставям, защото да... и се моля да оживеем всички до междусрочната. Късмет с класните/тестове и не ги мислете много, все пак не е болка за умиране. :)
Свързано изображениеБб

You Might Also Like

0 коментара