Какво направих през април...

май 01, 2017

Резултат с изображение за may
Да започнем с книгите, че за това ми е блога (не че си личи). Мисля, че прочетох повече от 2 за разнообразие!! Не знам какво ми се случва наистина, имам желание да чета, ама ... Ако спра да чета книги ще съм съкрушена, защото ги чета от малка и са една от малкото непроменливи в живота ми и се ги харесвам. Не искам да ви депресирам, затова продължаваме с книгите, които прочетох този месец:


1."Великият Гетсби" Скот Фитцджералд- писах ревю по тази тема и можете да го видите точно тук
21853621


2."The Nightingale" Кristin Hanna - една хубава и интересна книга, чието действие се развива по времето на втората световна в окупираната Франция. Следим съдбите на две сестри, едната опитваща се да опази детето си, а другата държаватта си. В случай, че ви заинтересувах може да и хвърлите един поглед в goodreads, където имам и ревю.

3."В капана на времето" Диана Габалдон- изненадващото и за тази писах ревю и ако ви е интересно можете да му хвърлите едно очо тук.

4."Тревожни симптоми няма" Илья Варшавски- това е един малък сборник с разкази на научно-фантастична тематика. Нукой от тях са направо в десетката със сюжетите, оригиналността, разнообразието и стила така че ги препоръчвам като моя любимец е "Сюжет за роман".

5."Бариерата" "Езерното момче" "Белия гущер" Павел Вежинов- тре прекрасни кратки истории написани от страхотния Вежинов, които успях най-накрая да завърша този месец. Препоръчвам наистина, защото имат важно послание, поучителни и същевременно интересни истории и са написани прекрасно.

6."Любовта продължава три години" Фредерик Бейбеджер- това беше едно голяма разочарование с малко по-малки разочарования на места т.е имаше на места блещукащи примигващи светлини на интереса, но те бързо изгаряха.
13501748
7."Вестители" Цветелина Владимирова- надявам се втората да е много, много по-добра. Ревюто на тази е точно тук, ако ви интересува.

8."Lock and Key" Sarah Dessen-  за пореден път Десен успя да ме спечели като почитетел. Това е третата нейна книга, която съм чела и някакси съм удовлетворена. 

9. "Иван Асен II" Фани Мутафова- продължих с прекрасната Мутафова и българсаката история и ако не друго поне научих нещо.

Сега може да преминем към филмите/сериалите, които упостоших този месец, които честно не бяха много (мисля). 
Оказа се, че са много по-малко от колкото си мислех и повечето не заслужават да бъдат споменати тук, а тези които заслужават ще получат свой собствен пост. Затова ще се задоволите само с книгите, които са изненадващо девет , защото едва ли искате да ви разкаже как съм учила по-голумата част от месеца. Надявам се и вие да сте били ползотворни и още повече да сте имали хубав месец април. 
Това е от мен, защото имам да уча (отново) и ще чуете от мен по-скоро от колкото си мислите!

You Might Also Like

0 коментара